Noteikumiem
Noteikumi
E-sebtex.lv lietošanas noteikumi
Distances līgums
Internetveikala e-sebtex.lv distances līgums
1. Līguma
priekšmets
1.2. Pārdevējs –
interneta tirdzniecības vietnes e-sebtex.lv, turpmāk
Internetveikals, un ar to saistīto tiesību īpašnieks SIA"Sebtex", juridiskā un pasta adrese: Ģerāniju iela 5, Kurzemes rajons, Rīga, LV-1067, kas savas saimnieciskās darbības
ietvaros saskaņā ar šo distances līgumu, turpmāk Līgums, piedāvā un pārdod
preci Pircējam;
1.3. Pircējs -
rīcībspējīga persona, kas ir reģistrējusies internetveikalā un veic pasūtījumu
internetveikalā. Reģistrējoties
internetveikalā, persona apliecina, ka ir rīcībspējīga un tiesīga iepirkties
Internetveikalā;
1.4. Līgums uzskatāms par noslēgtu
ar brīdi, kad Pircējs veicis pasūtījumu un atbilstoši šiem Noteikumiem ir
veicis samaksu par Preci;
1.5. Pārdevējs ir tiesīgs
vienpusēji grozīt un papildināt Līguma noteikumus. Pircējam iepērkoties
Internetveikalā, tiek piemēroti Līguma noteikumi, kas ir spēkā preču
pasūtīšanas brīdī;
1.6. Pārdevējam ir tiesības bez
brīdinājuma ierobežot Pircēja izmantojamos Internetveikala pakalpojumusvai
atcelt Pircēja reģistrāciju, ja Pārdevējs uzskata, ka Pircējs, izmantojot
Internetveikalu, var pārkāpt vai pārkāpj Līguma noteikumus, mēģina kaitēt Pārdevējam,
Internetveikala darbībai vai drošībai, vai trešajām personām;
1.7. Veicot pasūtījumu, Pircējs
apliecina, ka ir iepazinies ar šo Līgumu un tajā ietvertajiem noteikumiem,
viņam tie ir zināmi, viņš tos saprot un pilnībā tiem piekrīt. Pircējs apņemas
ar Līguma noteikumiem iepazīties katrā iepirkšanās reizē. Pircējs nav tiesīgs
pasūtīt preces Internetveikalā, ja nav iepazinies ar Līguma noteikumiem vai
tiem nepiekrīt.
2. Reģistrācija
2.1. Lai varētu
izmantot internetveikala pakalpojumus un iegādāties tajā piedāvātās preces,
Pircējam ir jāreģistrējas un jāizveido savu personīgo kontu internetveikalā,
izmantojot reģistrācijas pamatdatus ( – norādot e-pasta adresi un izvēloties
paroli);
2.2. Pēc paroles
izveidošanas un reģistrācijas veikšanas, Pircējs apņemas nodrošināt, ka
parole netiek atklāta trešajām personām. Pircējs ir atbildīgs par jebkuru viņa veikto darbību internetveikalā,
pievienojoties ar savu paroli. Ja internetveikala sniegtos pakalpojumus izmanto
trešā persona, izmantojot Pircēja piekļuves datus, Pārdevējs šo personu uzskata
par Pircēju. Ja Pircējs pazaudē piekļuves datus, viņam ir nekavējoties
jāinformē par to Pārdevējs pa tālruni vai e-pastu, kas norādīti internetveikala
vietnē;
2.3. Veicot reģistrāciju, Pircējs
var norādīt vai vēlas saņemt Pārdevēja vai viņa partneru paziņojumus vai citus
Pircējam noderīgus piedāvājumus, tādējādi piekrītot, ka šādus paziņojumus vai
piedāvājumus Pircējam var sūtīt. Ja Pircējs nevēlas tos saņemt un to ir
atbilstoši apstiprinājis, Pārdevējs nesūtīs Pircējam reklāmas un informatīvos
ziņojumus, izņemot tos, kuri ir nepieciešami, lai izpildītu Pircēja veikto
pasūtījumu;
2.4. Reģistrētie Pircēji pēc
saviem ieskatiem var norādīt atbilstošās sadaļās savu vārdu, dzimumu, vecumu,
dzimšanas gadu un citu informāciju. Sniedzot informāciju par sevi, Pircējs dod
tiesības Pārdevējam kā personas datu pārzinim atlasīt, uzkrāt, sistematizēt un
izmantot visu to informāciju un datus, kurus Pircējs tieši vai netieši
sniedzis, izmantojot Internetveikala pakalpojumus.
2.5. Pircēja sniegtie personas dati
tiks apstrādāti, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus, kas reglamentē
fizisko personu datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot Pircēja
personas datus, Pārdevējs izmantos organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas
nodrošinās personas datu aizsardzību no nejaušas atklāšanas, maiņas vai citādas
nelikumīgas datu apstrādes.
2.6. Pircēja personas dati tiks
izmantoti, lai identificētu Pircēju un Preču saņēmēju, veicot preču pārdošanu
un piegādi, izrakstot grāmatvedības dokumentus, atmaksājot pārmaksātu summu un
naudu par Pircēja atpakaļ atdotajām precēm, administrējot parādsaistības,
veicot citas no Līguma izrietošās saistības, kā arī nodrošinot Pircējam iespēju
izmantot citus internetveikala pakalpojumus. Pircēja personas dati var tikt
apstrādāti tiešā mārketinga mērķiem, tikai ar Pircēja piekrišanu.
2.7. Pircēja sniegtos personas
datus izmantos tikai Pārdevējs un tā partneri, ar kuriem Pārdevējs sadarbojas,
veicot internetveikala administrēšanu, preču piegādi un citus ar Pircēja
pasūtījuma izpildi saistītus pakalpojumus. Pārdevējs apliecina, ka neatklās
Pircēja personas datus citām trešajām personām, izņemot Latvijas Republikas
tiesību aktos noteiktos gadījumos.
2.8. Pircēja personas dati tiks
glabāti ne ilgāk, kā to prasa noteiktie datu apstrādes mērķi
3. Preču
pasūtīšana
3.1. Veicot
pasūtījumu, nepieciešams norādīt preces saņēmēja adresi, vārdu, uzvārdu un
telefona numuru;
3.2. Veicot
pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka izvēlējies iegādāties konkrēto preci uz šajā
Līgumā norādītiem noteikumiem;
4. Preču cena, piegādes izmaksas un apmaksas kārtība
4.1. Preču cenas Internetveikalā
izveidotajā pasūtījumā tiek norādītas eiro (EUR). Prece Pircējam tiek pārdotas
par cenu, kas ir spēkā Internetveikalā pasūtījuma veikšanas brīdī;
4.2. Pircējs par precēm un piegādi
norēķinās uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas, izmantojot kādu no Internetveikalā
norādītajām apmaksas sistēmām vai saņemšanas brīdī ar maksājumu karti vai ar
skaidras naudas norēķinu;
4.3. Preču pasūtīšanas brīdī ir
spēkā Internetveikalā norādītie preču piegādes izmaksu izcenojumi. Pasūtījuma
summa, kas sastāv no preču cenas un piegādes izmaksām, ir pieejama Pircējam
pasūtījuma veikšanas procesā pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
5. Preču
piegāde
5.1. Pārdevējs
piegādā Preces Pircēja norādītā adresē ar Pārdevēja norīkota kurjera
starpniecību;
5.2. Preces tiek piegādātas
tikai Pārdevēja noteiktajā teritorijā. Pārdevējs pieņem pasūtījumu tikai tad,
ja Pircēja norādītā piegādes adrese atrodas noteiktajā teritorijā;
5.3. Pārdevējs rūpēsies, lai
Pircēja pasūtījums tiktu izpildīts pilnībā, taču Pārdevējs to nevar garantēt.
Ja veikalā nav pasūtīto preču vai to nav pietiekamā daudzumā, Pārdevējam ir
tiesības preces nepiegādāt vai piegādāt mazāku preču daudzumu;
5.4. Pircēja pasūtītās preces tiek
piegādātas Pircēja pasūtījumā norādītajā adresē. Pasūtījumā norādītajai
personai ir jāpieņem preces pašai. Ja pasūtītās preces saņems nevis pasūtījumā
norādītā persona, bet cita persona pasūtījumā norādītajā adresē, uzskatāms, ka
pasūtījumu saņēmusi Pasūtījumā norādītā persona. Pārdevējs nekādā ziņā
nav atbildīgs par zaudējumiem, kas rodas Pircējam vai trešajām personām tādēļ,
ka Pircējs ir norādījis nepareizu piegādes adresi vai nepilnīgus saņēmēja
datus, vai ja preci piegādes adresē saņems cita persona;
5.5. Ja preču piegāde nav iespējama
Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ (Pircējs ir norādījis
nepareizu adresi, norādītajā adresē Pircējs vai pasūtījumā norādītā persona nav
sastopami, norādītajai adresei nevar piekļūt, u. c. objektīvi iemesli), preces
netiek sūtītas atkārtoti, bet nauda par precēm tiek atmaksāta atpakaļ, izņemot
samaksu par piegādi un par bojātajām precēm, ja preces atgriešanas rezultātā
sabojājušās. Ja pasūtījuma veikšanas laikā Pircējam tika piešķirta atlaide par
piegādi, bet preču piegāde nav iespējama no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ,
Pārdevējs patur tiesības ieturēt no Pircējam atpakaļ atmaksājamās summas pilnu
samaksu par piegādi;
5.6. Pārdevējs piegādā Pircējam
preces Internetveikalā norādītajā termiņā vai pasūtījumā izvēlētajā laika
posmā, ja tiek piedāvāti dažādi piegādes termiņi. Pircējs piekrīt, ka
gadījumos, ja preču piegāde var kavēties neparedzamu un no Pārdevēja neatkarīgu
apstākļu dēļ, Pārdevējs var sazināties ar Pircēju un saskaņot citu piegādes
laiku;
5.7. Ja Pircējs piegādes brīdī
konstatē, ka sūtījuma iepakojums ir bojāts (ieplēsta iepakojuma uzlīme vai cits
ārējs bojājums), vai ja sūtījums piegādāts ar nokavējumu, viņam tas ir
jāieraksta piegādes dokumentā - pavadzīmē, Pārdevēja eksemplārā. Pretējā gadījumā
ir uzskatāms, ka sūtījums ir piegādāts laicīgi un bez bojājumiem.
5.8. Nekavējoties pēc Preču
saņemšanas Pircējs pārbauda piegādāto Preču atbilstību pasūtītajām Precēm un
pasūtītajam daudzumam, kā arī saņemto preču kvalitāti, tai skaitā preču
derīguma termiņus un marķējumus valsts valodā. Ja Pircējs konstatē, ka sūtījumā
nav atbilstošs preču daudzums, piegādātas pasūtījumam neatbilstošas preces, vai
precēm ir neatbilstoša kvalitāte, tai skaitā preču derīguma termiņi un
marķējumi valsts valodā, pircējam nekavējoties par to jāveic atzīmes piegādes
dokumentā - pavadzīmē un ir tiesības nepieņemt konkrēto preci. Ja pircējs
parakstījis piegādes dokumentu-pavadzīmi un tajā nav veiktas nekādas atzīmes,
tiek uzskatīts, ka piegādātas pasūtījumam atbilstošas preces, pasūtījumam
atbilstošā daudzumā un kvalitātē.
Kā arī ne vēlāk kā Preču saņemšanas dienā par konstatētajām nepilnībām ir
jāinformē Pārdevējs, un jāapraksta konstatētā neatbilstība, piesakot atbilstošu
paziņojumu caur savu personīgo, kontu, kas Pircējam atvērts Internetveikalā vai
nosūtot e-pasta vēstuli uz Pārdevēja e-pasta adresi info@e-sebtex.lv. Pārdevējs
pārbauda paziņojumā norādītos apstākļus 3 (trīs) darba dienu laikā no e-pasta
saņemšanas brīža un sazinās ar Pircēju, lai rastu situācijas risinājumu.
5.9. Pircējam ir pienākums
nodrošināt, lai pasūtījumā norādītā persona preču piegādes brīdī atrastos
pasūtījumā norādītajā adresē, uzrādītu kurjeram personu apliecinošu dokumentu,
bez kavēšanās pieņemtu preces, parakstītu pavadzīmi, veiktu piezīmes pavadzīmē
(pārdevēja eksemplārā), ja preces piegādātas ar nokavējumu vai ja bojāta
iepakojuma uzlīme, un atgrieztu pavadzīmes eksemplāru kurjeram.
5.10. Ja Pircējs nav nodrošinājis
5.9. punkta izpildi, Pārdevējs neatbild ne par kādiem Pircēja zaudējumiem, savukārt
Pircējs sedz Pārdevējam ar preču piegādi, atgriešanu vai bojāšanos radušās
izmaksas un zaudējumus. Pārdevējs ir tiesīgs izdevumu un zaudējumu atlīdzību
ieturēt no Pircēja iemaksātās summas, ja Pircējs nav pieņēmis preci vai no
Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ Pircējam tā nav izsniegta un tā tikusi
atgriezta Pārdevējam.
6. Preču
atgriešana
6.1. Preces,
kurām ir noteikts derīguma termiņš, tiek piegādātas tā, lai Pircējam būtu
iespēja izmantot šīs preces līdz derīguma termiņa beigām;
6.2. Pieteikums par
līguma nosacījumiem neatbilstošas preces atgriešanu piesakāms Ministru kabineta
noteikumu Nr.631 “Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par
līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” noteiktā kārtībā,
izmantojot Internetveikalā atvērto Pircēja personīgo norēķinu kontu;
6.3. Pircējs var
izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma 14
kalendāro dienu laikā pēc attiecīgo preču piegādes. Pircējs nevar izmantot
atteikuma tiesības, ja:
- preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai
ir ātri izlietojamas;
- tiek piegādātas pārtikas preces vai citas tūlītējam patēriņam
mājsaimniecībā paredzētas preces;
- preces pēc piegādes tikušas sabojātas;
- citos likumā paredzētajos gadījumos;
6.4. Lai
izmantotu atteikuma tiesības, Pircējs piesaka preču atgriešanas pieteikumu uz
epasta adresi: info@e-sebtex.lv. Pārdevējs
pārbauda pieteikumā norādītos apstākļus 3 (tris) dienu laikā un
nepieciešamības gadījumā sazinās ar Pircēju gadījumā, ja pieteikums nav
pamatots;
6.5. Atteikuma
tiesību izmantošanas gadījumā Pircējs 1 dienu laikā pēc preces saņemšanas nogādā preci Pārdevējam uz biroju Ģerāniju iela 5, Kurzemes rajons, Rīga, LV-1067.
6.6. Preču cenu, ko
Pircējs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atgriezis atpakaļ Pārdevējam
šajā Līgumā noteiktā kārtībā, Pārdevējs atgriež Pircējam, 3 (cetrpadsmit)
kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas.
6.7. Ja Pircējs
atgriež preces Pārdevējam, izmantojot atteikuma tiesības, piegādes maksa
Pircējam netiek atmaksāta.
6.8. Preču
atgriešanas izdevumus, izņemot ja tiek atgrieztas Līguma noteikumiem
neatbilstošas Preces, sedz Pircējs;
6.9. Pircējs ir
atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību
realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida
samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas
ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai
darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu
(nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un
nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā
komplektācijā, kādā tā tika saņemta, un preces piegādes dokumentu, kā arī
lietošanas instrukcijas un citus preces piederumus. Ja prece nav pilnībā
komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Pārdevējam ir
tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu.
7. Preču
kvalitātes garantija
7.1. Visu E-veikalā
pārdodamo preču īpašības ir norādītas preces aprakstā katras preces idividuālā
kartiņā.
7.2. Atsevišķiem preču veidiem tiek
piešķirta preces ražotāja garantija. Precēm, kurām kvalitātes garantija netiek
izsniegta, spēkā ir garantija, kas noteikta attiecīgajos tiesību aktos. Ja
Pircēju neapmierina pasūtītā Preces kvalitāte viņa pienākums ir informēt
Pārdevēju, lai tas varētu sazināties un informēt preces ražotāju vai oficiālo
izplatītāju.
8. Citi
noteikumi
8.1. Ja preces
Pircējam tiek piegādātas ar kavēšanos vai netiek piegādātas Pircēja vainas vai
no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par preču piegādes
termiņu pārkāpšanu.
8.2. Ja piekļūšana
Internetveikalam, reģistrācija Internetveikalā vai pasūtījuma veikšana
Internetveikalā nav iespējama vai ir traucēta tehnisku vai no Pārdevēja
neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem Pircēja vai trešo
personu zaudējumiem
8.3. Pārdevējs
neatbild par sekām, ja Pircēja datora vai monitora īpatnību dēļ Pircēja datora
monitorā redzamo Internetveikala preču attēls pēc jebkādām pazīmēm
atšķiras no preču izskata dabā.
9. Sūdzību un
ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par
preču kvalitāti un citiem ar pirkumu saistītiem jautājumiem lūdzam iesniegt
elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@e-sebtex.lv vai rakstveidā, nosūtot uz: Ģerāniju iela 5, Kurzemes rajons, Rīga, LV-1067. Visas sūdzības tiks izskatīta 7 darba
dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto
saziņas adresi.
Ja Jūsu sūdzība
tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu
nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās
alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam
rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas
strīdu risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:
www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
"Šie noteikumi attiecas uz TikTok grupu (https://www.tiktok.com/@sebtexfoxty)"